Mya Malik
Follow Dashboard


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner:Noramalyana Bt Abdul Malik
Another credits.

shooting me .
11 March 2012 | Sunday, March 11, 2012 | 0 comments


Mya ohh mya.mane awak?kite ta nampak awk un.
kite kat sini lha sure ke ta nmpk kite.cube try shooter kite.msti awak nmpak.
ouke2,kite try nmpak awk.yess,dha jumpe.

im here.jumpe kan.hai hai sume.wahhau,lame jgak kite ta visit bende alah nihh.byk btol habuk.haissh,kesian kod.tape2.nih kite dha dtg kann.hha.gile.sume sehat?alhamdulliah kite sehat jep nihh.anywys,mcm2 kne watt itu lha ini lha.na menaip un dha jarang.bgos lha kann.so today genap 2 bulan lha kod FB yg aku deactive tuhh aku ta open.ramai yg search name aku but not found.tape lha kowg,if aku rase na log in blek.t aku log in lha eah.tna disturb nan study.

alhamdullilah,result for first exam thon nih bole lha na dikatekann d tahap yg memuaskann.but kne better lha lgy.insyaAllah.
just got 1A+2A1A- .nek sch je dha full time kat sch.class tambahan plus kawad plus latihan rumah sukan.then blek sch mcm biase ar tuisyen.nih lha nme nyer usahe.if kite na dpt kann ap yg kite na utk mse dpan kite yg akan dtg.bole dpt kalo kite ta pk bnde tuh satuu beban buat kite.just think it.



btw,cuti nih dok uma wt oumwork.ibu kate dok uma siap kann kerja rumah tu hah.tak payahh na berjlan cgt.t wat keje last2 minit.mag btol pun ckp ibu.sbb tuh adk syg ibu sgt3. :)
ouke na storey nihh,malam semalam aku pegi lha  ronda2 bandar jb nan sdare aku.kiteowg 2 owg jep.dye drive.jelous un ad.ecok dye dha kne blek U.saje ajak pusing2 jb.btw,tde motif un kiteowg pegi  sane cume refreshing an mind.bandar jb cntik bile mlam.seriusly lawa.dha lme ta ronda2 area situ.tp, dlm cuci mate ttuh lha dpt tgok gelagat manusia zaman kini.mcm2 org yg bole kite perhatikann kat situ.tp mag kesian sgt tgok keaadaan dowg cm tuhh.remaja yg lepak tnpa arah tujuan kat situ.telintas kat fikiran knp dowg ta bole beza kann yg mne btol and cla.aku ckp cm nih aku un ta perfect sgt.just na bg pndangan and anggap satu pgajaran wat kite yg remaja nih.jgn k kite penuh kann mase remaja kite nan sgale bnde yg kite rase bnde tuh cla but kite wat jgk.

jadi lha remaja yg selalu disayangi oleh ibu bapa  :)

advise . follow . moral value for us .









Old things | New things