Mya Malik
Follow Dashboard


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner:Noramalyana Bt Abdul Malik
Another credits.

Semakin dekat :/
21 October 2012 | Sunday, October 21, 2012 | 0 comments



Assalamualaikum readers :) ada orang tak *confirm takde kan*.hha.serious,lame gile aku tak update blog nih.al maklum lah busy dgn boy kite *SPM*.sory kpd member2 yg salu datang walking ke blog kite BUT still story citer yg lame.last update kod.mne tak nya exam exam dan exam --' mungkin akn rajin update blog after SPM kite abes *msti tak trlarat nak bace erk* .

Act,this year byk sgt dugaan.cume diri yg tak mampu utk ceritakan *kalau takde dugaan itu bukan dinamakan hidup* btul kan ? tapi aku akn cube utk tabah kan hati serta sbar.itu lebih baik kann.aishh,tna lha sedih sedih nih.nanti abes basah keyboard kite nih.whha.ary nih DuaPuluhSatuHariBulanSepuluh 2012.tolak tambah darad bahagi sume tinggal 6 hari utk aku kuatkan stamina and mental utk aku mlangkah ke dewan peperiksaan.to all 2012 SPM CANDICATES.good luck ouhkay.but yg terbaik yg tak perna korg buat.jgn mlas2 lgy.buang sume sikap mlas tuh demi SPM korang.bnggekan parents korg dgn result yg korg dha buat tuh *include me*.

Walaubagaimana pun *cikgu bm kite ckp kalau nak ayt sdap kne letak penanda wacana,now sya dah ltak dekat esei saya nih cikgu* rasa rasanya bole dpt A+ tak? hha.gurau je.insyaAllah dgn izin Allah psti bole :)
kalau boleh nak cepat abeskan wktu sch nih.nak cube mkangkah ke zaman universiti pulak.hope so!
korg korg,lepas SPM korg nak buat ap?msti ade yg nak smbung study,terus nak kerja and others.akhir2 nih why erk mcm trasa khilangan someone.btw,aku hilang sape nih? *aku pun taktahu* ap seyh perasaan aku nih.saje je kan.agknya terlalu fikirkan sgt,kan dha terbawak bawak o.O nothing,and im oukay.want someone to accompany me right now,bole? *jgn tnye knp sbb aku sndiri pun taktahu knp dgn aku skrg nih*
mungkin stakt nih je kite update utk ary nih.BILA NAK UPDATE LAGI? *erm,tak janji lgy bile mybe lepas SPM abes yea :)

p/s : Good luck member utk spm nih.all the best.ehh lupe pulak,lepas spm kite akn active FB balik.Just wait!    

Pyye ^^v *waves hands*




Old things | New things